Комуникација са грађанима – окосница одговорне политике

Иако постоје инстититуционални механизми кроз које грађани комуницирају са институцијама и остварују своја права, њима је често потребна додатна помоћ и савети услед недостатка информација или слабости администрације – изјавио је Народни посланик Србислав Филиповић из Канцеларије за комуникацију са градјанима Градског одбора Београд Српске напредне странке.

Поступамо по представкама грађана и у форми савета и мишљења предлажемо сврсисходна решења и помоћ у припреми остваривања зајамчених грађанских права. Предузимамо мере и активности са циљем да помогнемо у решавању свакодневних проблема грађана и трудимо се да додатно ојачамо поверење у државне институције, рекао је Филиповић и додао да је канцеларија до сада дала 1863 одговора на предмете, док је само у протеклих неколико месеци кроз канцеларију прошло више од 2000 грађана. Путем кореспонденције са канцеларијом грађани су долазили до релевантних и објективних информација које су им служиле као путоказ коме и на који начин могу да се обрате ради ефективнијег и ефикаснијег остваривања њихових права.

Народни посланик Србислав Филиповић: Нас искључиво занима задовољство београдјана и грађана Србије, а све остало нам уопште није релевантно. Овде смо зато што волимо Београд и зато што волимо Србију.

Марко Радоњић и Србислав Филиповић: У највећем броју случајева смо успели да помогнемо саветодавно и конретно.

Комуникација са грађанима и решавање њихових проблема мора да буде и јесте приоритет власти на свим нивоима. То је окосница одговорне политике Српске напредне странке – да смо сви једнаки пред законом и да сви имамо једнака Уставом зајамчена и гарантована права. Зато ћемо и у наредном периоду наставити да примамо грађане и да са њима разговарамо – закључује Србислав Филиповић.