Добар тим и снажна подршка локалном тржишту

Година коју испраћамо по свему је била изазовна. Бити део тако значајне индустрије као што је малопродаја током 2020. године је била заиста велика част и одговорност. Стратегију пословања смо прилагођавали на дневном нивоу и тимским залагањем чинили значајне напоре да обезбедимо потпуну снабдевеност тржишта. У години коју сумирамо, и поред глобалног изазова, реализовали смо важне пројекте, наставили смо да постављамо стандарде у малопродаји, а сада, на крају и обележили велики јубилеј – 20 година Макси супермаркета. И у 2021. години спремни смо да напредујемо и будемо још снажнија подршка привреди земље и још бољи комшија нашим купцима – истакао је на почетку разговора за Политику Јан-Вилем Докхејр, генерални директор компаније Делез Србија

Како описујете годину коју испраћамо?

Ово је година која је нажалост оставила велики траг у сваком делу света, у сваком сегменту пословања, у животима свих нас. Бројне наше колеге, купци, пословни партнери глобално и локално су и лично били погођени вирусом корона. Све нас је то подсетило да који год посао обављамо или у којој год индустрији радимо, увек дамо приоритет нашем здрављу. Планови су се током године мењали, одлуке доносиле на дневном нивоу. Оно што је било јако важно и што нас чини поносним је то што смо као систем остали доследни стратешком и лидерском приступу у свему и што данас, када сумирамо годину, ипак видимо да смо реализовали важне пројекте и наставили да постављамо стандарде у ритејлу. Успели смо да проширимо нашу малопродајну мрежу на више од 450 продавница, уз редовно реновирање постојећих радњи.

Посебан део нашег овогодишњег успеха је наш нови бренд Мега Макси који је тим успео да реализује упркос ванредним околностима и у року од неколико месеци отвори три изузетно модерне породичне продавнице. На крају, годину испраћамо обележавањем великог јубилеја – 20 година Макси супермаркета. И у 2021. години спремни смо да напредујемо и будемо још снажнија подршка заједници.

Упркос изазовним временима, компанија Делез Србија послује у континуитету стабилно. Каква ће бити ваша наредна стратешка опредељења?

Као лидери ћемо наставити да пратимо развој српског тржишта. Ширићемо малопродајну мрежу у свим крајевима земље, пратити трендове у области дигитализације и развоја паметних телефона који одговарају све бржем темпу живота наших купаца, а додатно ћемо наставити да улажемо у још квалитетнију услугу онлајн продавнице. Желимо да омогућимо нашим суграђанима да обављају куповину на начин на који они желе. Да им истовремено понудимо врхунско искуство куповине у традиционалним продавницама, али и да одговоримо на потребу савременог купца који жели да користи све познате канале продаје. Од онлајн куповине која му намирнице испоручује у време које му одговара и на локацији коју пожели, до могућности да само преузме намирнице које је одабрао онлајн у најближој продавници на путу од посла до куће. Такође, волео бих да нагласим да ћемо као компанија наставити да се залажемо за стратешки важне друштвено одговорне теме.

Ваша компанија има око 13.000 запослених. Како изгледа организација рада у великим колективима, који су тренутни приоритети када су ваши запослени у питању?

Иако смо ми у основи малопродаја, наша компанија је много више од тога и заправо спој више различитих индустрија у једној. Производња намирница које поносно носи ПРЕМИА бренд, инвестиције, дигитализација и развој нових технологија, место продаје као могућност за оглашавање, само су још неке од области у којима развијамо наше успешно пословање. Али, трудим се увек да нагласим да смо ми поврх свега тога компанија људи. У наредној години ћемо управо фокусирати све активности и пројекте на начин да на првом месту буду задовољни и заштићени наши запослени. Желимо да се наше колеге осећају добро на послу и да то буде основа за њихов срећан живот. Лично су ми људи изузетно важни, а сада, када резимирамо годину, посебно ме чини поносним то што су тимови поред свих изазова које је донела 2020. година урадили један добар посао за наше друштво.

Какви су планови за 2021?

Желимо да дођемо до купаца у свим крајевима наше земље и наш приоритет у пословању ће остати модернизација и ширење малопродајне мреже. Развијаћемо различите канале продаје, а развојем картице лојалности ћемо додатно побољшати услугу и учинити да понуда на локалу савршено одговара потребама и навикама свих купаца. Чињеница је да ће нажалост тема вируса ковид бити актуелна и током 2021. године, те ћемо у складу са тим и наше планове у потпуности прилагодити, обезбеђујући максимално безбедно радно окружење за наше колеге. Ипак, оптимизам и искрена жеља за лепшим одрастањем деце широм света ме наводи да верујем да ћемо крајем наредне године моћи у потпуности да одахнемо и повратимо ентузијазам. До тада је важно да сви останемо здрави и мудри и да посвећено радимо на стварању лепшег и здравијег света коме се лично јако радујем.

 

Политика