Наставници дали „двојку“ за организацију наставе у пандемији
Надполовична већина наставника, или скоро 65 одсто њих, је имало проблеме у комуникацији или сарадњи с родитељима током корона-кризе и одржавања онлајн наставе. Преко четири петине њих сматра да је наставнике током пандемије требало додатно финансијски наградити, резултати су друге анкете којом Нова економија истражује последице здравствене кризе на образовање.
Анкета у којој је учествовало око четристо просветара потврђује да је онлајн школовању неопходно побољшање, као и да су се неки проблеми који су оптерећивали и „обичне“ учионице преместили и у дигитални свет.
На то указује податак да би скоро половина наставника организацију наставе у доба короне оценила двојком, а да би скоро 14 одсто њих „оборило“ овај систем рада кецом на поправни. Мање од један одсто наставника би онлајн оценили највишом оценим.
Приближно 78 одсто учесника у анкети сматра да има још простора за унапређење организације наставе током пандемије.
Највећи проблем за трећину просветара током пандемије била је то што „деца не схватају наставу довољно озбиљно“.
По 20 одсто наставника додаје да је горући проблем или недовољна опремљеност просветара или недовољна опремљеност деце, док скоро 24 одсто сматра да је то преобимно градиво. Чак четири петине образовних радника сматра да школско градиво треба смањити.
Три четвртине просветара је ишло на семинаре или обуке за коришћењење информационих технологија, а око њихове сврсисходности су мишљења подељена – 48 одсто сматра да су им та искуства била корисни за организацију наставе на даљину, с чим се не слаже преосталих 52 одсто.