Пошта Србије: Интернет куповина робе из Кине се враћа у нормалу

Пандемија корона вируса значајно је успорила куповину робе преко интернета која долази из Кине, али се ситуација са испорукама од почетка године знатно поправља, навели су представници Поште Србије.

Директорка функције услуга у Пошти Србије Бојана Николић, истакла је да је испорука у претходној години била успорена првенствено због проблема који је Кина имала са авио компанијама и недостатком капацитета у саобраћају за дистрибуцију робе која се поручује преко интернета.

„Кинеска пошта нам се обратила и пренела нам информацију да ће контактирати све своје сараднике односно партнере у Кини и да ће их обавестити да су обезбедили капацитете и могућност да роба несметано крене ка Србији. Кинеска пошта је пронашла могућност и начин, односно направили су договор и уговоре са авио компанијама, да рокови испоруке буду знатно краћи“, објаснила је Николић.

Оно што је додатно смањило куповину преко интернета са кинеских сајтова, је промена политике одређених кућа у вези поштарине.

„Поштарине су до прошле године биле бесплатне и нису се плаћале. Са увођењем одређених тарифа које је увео један од великих гиганата који се бави електронском трговином, смањила се и потреба за куповином јер поштарине некада премашују и вредност робе“, истакла је Николић.

В.д. директора Поште Србије Зоран Ђорђевић рекао је да очекује да се врате летови за Кину.

„… Тиме да омогућимо да будемо на неки начин хаб Југоисточне Европе, да ту не буду само наши грађани који ће имати услуге Поште Србије, већ да то буде цео регион“, рекао је Ђорђевић.

Ђорђевић очекује да ће се сарадња са Поштом Кине подићи на ниво стратешког партнерства.

Прилог Кинеске медијске групе (ЦМГ)

Бета