ИНФРАСТРУКТУРА ЖЕЛЕЗНИЦЕ СРБИЈЕ РАДИ ПУНОМ ПАРОМ Реконструисаће се још 16 железничких станица
Пројектом је предвиђена реконструкција железничких станица Банатско Ново Село, Буковачки салаши, Гајдобра, Зрењанин Путничка, Зрењанин Фабрика, Ковачица, Мартинци, Меленци, Остружница, Платичево, Раља, Римски шанчеви, Панчево, Светозар Милетић, Футог и Шид. Министар Горан Весић је напоменуо да ће многи од тих објеката бити обновљени по први пут након дуго времена, јер су сада руинирани и у изузетно лошем стању. Појаснио је да додатних 16 железничких станица нису обухваћене најзначајнијим инфраструктурним пројектима или изградњом брзе пруге, а њиховом обновом ће, поред осталог, бити обухваћена санација фасада, кровова, столарије и браварије, сређивање инсталација и мокрих чворова, као и други унутрашњи и спољни радови.
“Увелико градимо брзу пругу Нови Сад – Суботица, која ће бити готова до краја следеће године, током које ће почети и градња брзе пруге Београд–Ниш. Обновићемо неколико важних регионалних пруга, за брзине од 120 километара на сат. Све више људи користи возове, и тек ће их користити, и станичне зграде морају да прате модернизацију самих пруга”, рекао је Весић. Кроз реконструкцију још 16 станица, “Инфраструктура железнице Србије” наставља са пројектом уређења железничких станица започет ове године, у којој је већ успешно реконструисано 27 железничких станица широм Србије, у шта је уложено око 280 милиона динара, додао је министар Весић. Oбновљене су станице у Сенти, Бајмоку, Петровцу – Гложану, Раткову, Путинцима, Дебељачи и Томашевцу.
Фото: Инфраструктура железнице Србије